Wednesday, December 16, 2009

Mari Cerita Dengan Gambar

Salam to all friends,

Sorry for my long disappearance. My mother is quite busy hence doesn't have the time to update her family blog. Not even her own blog too. And she mentioned that her internet connection at office has limitation. Website personal2 banyak tak boleh masuk. Muehehe.. Mama keje ke ngular ni??

So, I am helping her now, and going to update about myself and family with pictures!! A Picture speaks thousands of words kan?

Here goes, dan kita mula dari yang latest ye:

1. Masa ni Mama buat vanilla choc chip muffin for me. Masa makan mula mula tu, tak suka sebab takde rasa coklat. Rupanya coklat kat bawah. Lepas tu saya makan sorang 1 cup. Hahaha. Mama time ni tak reti budget banyak mana nak tuang. Pasal tu ada timbul ada tenggelam. Maaf ye.

2. Mama memang!!! Ada ke patut dia pakaikan saya baju hijau, pacifier hijau. Tengah tidur tu, papa ambil buaya and dragon hijau dalam cot saya tu dan letak dekat dekat saya. Sudahnya saya nampak hijau.. grrrrr..

3. Masa ni saya main panjat tangga tau kawan kawan. He he he. Kesian Mama dengan Olma saya kena temankan saya. Papa kata "only one flight" tapi saya naik satu setengah flight. ha ha ha.. Last sekali mama ambil gambar saya untuk dijadikan bukti. Sorry Mama and Olma :)

4. Ni gambar saya dengan papa and mama masa wedding aunty naya, pengapit mama masa dia kawin dulu :)

Ok kawan kawan, sampai sini dulu ye. Nanti saya sambung lagi ye. Hujan hujan ni saya rasa mengantuk pulak, see you soon :)

2 comments:

Wafaa said...

Iman pon laju betul kalau naik tangga. Kalau turun, dulu dia turun guna tangan (macam hantu korea yg merangkak turun tangga tu.. erkkk). Pastu upgrade dengan mengundur. Now, turun sambil pegang tiang tu. Hmmmm.. fenat mak.

Permata Hatiku said...

hahaha.. ashraf style turun mengundur. mebi dia tau mak dia penakut, so dia tak laa buat aksi2 juon